Largo Winch Universal Forum$
Largo Winch Universal Forum$ Index
 
Menu principal :


 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
### Petitiononline.com: Commentaires / Comments ###
Auteur Message
fio
Moderator
Moderator
Genre: Genre:Femelle
Inscrit le: 24 Mar 2003
Messages: 3168
Localisation: Partout / Everywhere
MessagePosté le: 03 Oct 2003 03:43 pm    Sujet du message: Petitiononline.com: Commentaires / Comments Répondre en citant

Dans cette section je vous copierai les commentaires les plus intéressants de la pétition en ligne au http://www.petitiononline.com/lw1 pour la série Largo Winch


In this section, i will copy some of the most interesting comments from the online petition at http://www.petitiononline.com/lw1 for the Largo Winch series.
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
fio
Moderator
Moderator
Genre: Genre:Femelle
Inscrit le: 24 Mar 2003
Messages: 3168
Localisation: Partout / Everywhere
MessagePosté le: 03 Oct 2003 04:04 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Quelques commentaires des fans autour de la planète:
Some comments from the fans all aroud the planet:



2633: This serie is one of the best. I love the plots and the actors. Please continue making this serie and keep airing it, also in The Netherlands!


2623: cette serie est une des plus merveilleuses series mondiales et je vais vous dire celle que je prefere et c'est pour ça il ne faut pas que ce chez-d'oeuvre s'arrete.


2614: Save absolutly Largo Winch. All actor's are exceptional


2594: can you just do me one thing can you producers see it in your hearts to keep largo winch on tv." can you guys do that se it in your heartscan you do that one thing for us the fans. from kim ballan.from
canada'



2680: Largo Winch is the coolest serie on television!! I used to rush back home to see Largo Winch. Now, I'm even more exited about what's it gonna be. It's not like Stargate SG-1, the best part was the first season, and now, nobody watches it anymore like the good old times. It began to annoy people. Always the same stuff, no action, no romance, no nothing. Largo Winch is way different and that's what makes it a very good one hell of a serie here in Belgium. Not everyone knows it, but I let one of my best friends watch an episode. She never took her hands of the video! Largo is something that should stay on the screen, no matter what! I know why you wanted to quit it: MONEY! But Mortal Kombat Conquest! They quit it too, for just the same reason: MONEY! And now, we have to buy the episodes online, or go to a special store where they might have it! It's a shame! We're trying to get MKC back in business, but we're just teenagers without the needed dollars! Don't make the same mistake they did: DON'T BRING DOWN THE SHOW!!!!


2574: This tv show is great! The acting is really amazing!!! Actors play much better than most hollywood stars!!!! I live in Russia and watch Largo every day! Please, don't cancel it! Largo, Joy, Simon and Kerensky (of course icon_wink.gif) rules!!! P.S. Sorry for my poor english.


2478: Au début de la séries TV j'étais assez spétique car je la comparait avec la BD qui m'a beaucoup plus puis en regardant de temps en temps je m'y suis énormément attaché et je ne souhaiterai pas que la série TV s'arrète de plus les acteurs sont vraiment doués.


2470: Largo Winch est vraiment une très bonne sére; et sur tous les plans! Autant sur le genre de la série, l'histoire, les acteurs, le jeu d'acteur,...les personnages(la romance J-L!), la liste est longue; mais ce qui est encore plus intéressant, est l'émotion par "n'importe" quel moyen, ils arrivent à nous la transmettre; est ça c'est une passion, la série elle-même en est une (j'y vais peut-être un peu fort, mais c'est ce que je ressent! (car le cinéma est ma passion!)). Voilà, bonne continuation alors! ***Biz*


2420: Non mais pour une fois que l' on a une serie vraiment vraiment geniale on nous l' enleve??? Non c' est pas possible. Allez Largo, Simon, Joy et Kerensky (oui oui meme toi Cardignac =+) ) revenez on vous attends... Ne nous decevez pas et je l' espere fort a bientot...


2398: j' adore les acteurs, l' action qu' il y a dans cette série, la musique est formidable, je ne trouve AUCUN mots pour exprimer toute ma gratitude et ma "folie" que je porte sur cette série


2363: I just love joy and largo together and the rest of the cast are also wonderful. I think Largo Winch has long road to go in television.


2319: Please, don't "kill" "Largo", this is the best TV serial.


2262: Ça me dégoute que l'argent et le terrorisme puisse ainsi gâcher une série qui aurait pu durer. Alors, SVP, donnez nous des téléfilms, ou mieux : une troisième saison!
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
fio
Moderator
Moderator
Genre: Genre:Femelle
Inscrit le: 24 Mar 2003
Messages: 3168
Localisation: Partout / Everywhere
MessagePosté le: 03 Oct 2003 04:17 pm    Sujet du message: Répondre en citant

2245: J'ai vu ce film a la tele polonais. Il est super! [et Largo... mmm icon_smile.gif ] On peut faire le troisieme saison. Les fans aiment la serie de Largo.


2242: Largo Winch est ma série favorite !! Je me suis attachée à tous les personnages, même à Cardignac, alors s'il vous plait, laissez nous notre série !!c'est un pur moment de bonheur dans ce monde si terre à terre !


2238: This is a f***ing good show, it was a reason for me to stay in on sunday evenings, for once there was a good cast and a good storyline in one show, so would you please be so humane to keep it on. Thanks


2217: I really like Largo series (in Poland we had only first season but Isaw second on M6) and was really good !!!


2211: I provide the series with subtitles for Belgian television. I wish to continue doing that!!!


2204: It's the best series in South Africa at the moment!


2191: I want see more Largo Winch in Germany


2184: I am from Romania and I like the series of Largo Winch so please to continue the movie


2178: Pour une fois qu'il y avait une série pas trop nulle ni trop cucu. elle méritait de rester encore bien des années


2163: There are so few good shows on tv these days, please don't take one of the few away from us!! I love Largo's character and Kerensky - they make the show!


2155: in SOUTH AFRICA,it is a BIG HIT,extremely popular.alot of people stop what they are doing on friday evenings at 8,and rush to their televisions to watch the sometimes funny,sometimes serious show on their screens.99.9% of the people that i know,is addicted to largo.for the remaining 1%-he doesnt own a television


2142: je pense qu'il serait injuste de supprimer cette série alors qu'elle ne va qu'en s'améliorant : la saison 2 était encore meilleure que la première dans le sens où elle collait plus à l'esprit de la BD. si on suit une certaine logique, la saison 3 devrait être magnifique. il serait donc injuste d'en priver les fans!


2128: Largo Winch is a brilliant television show; a magnificent combination of action, humor and good acting. Those things are rare and please don't take those things away from us.


2113: Please don't end Largo Winch!!! This is by far one of the most entertaining and exciting TV Series to hit our screens and has countless fans! It's just started showing in South Africa - we can't lose it now!


2112: Please, please, please save the show. I've only just discovered it (at 4:00am, no wonder noone knows about it over here in Australia) and I absolutely love it. The stories are good, the sets, lighting and photography are excellent but mainly the characters all have this amazing chemistry together. That' s what I like most. So, I say to the producers, please don't let this excellent show go the way of so many other good shows and fade into nothing. Thank you for this opportunity.
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
fio
Moderator
Moderator
Genre: Genre:Femelle
Inscrit le: 24 Mar 2003
Messages: 3168
Localisation: Partout / Everywhere
MessagePosté le: 03 Oct 2003 04:39 pm    Sujet du message: Répondre en citant

2107: Je crois qu'il serait injuste de nous quitter sans une vraie fin avec soit une action quelconque qui nous permet d'imaginer le meilleur pour les personnages qui font vibrer les coeurs de leurs fans surtout les largo/joyistes. Il faut aussi permettre aux acteurs et actrices de quitter l'émisson en beauté et HONORABLEMENT. Et pour moi, il me ferait bien plaisir que les deux personnages de Joy et Largo finissent par s'entendre sur leur attirance et je ne crois pas que le pigment de l'émission disparaîtrait. Il est difficile de les tuer. Merci et je vous bonne chance. J'espère qu'elle restera. Ou sinon vous devriez utiliser un long métrage de la série nous donnant une bonne fin que vous distribuez partout et au Québec


2093: Largo es demasiado buena para que la vayan a parar!!!


2073: Largo Winch is a quality show, with excellent acting, that promotes good values and would be sadly missed . i must admit i do give most of the credit to the lead actor Paolo whose, we need role models that would help our young people, and i believe Largo Winch has that capablity. the Producers of Largo have done a very good job and we should be putting more such shows on our tv instead of taking them off.


2031: I´m from Argentina and I hope the producers decide to do season 3


1994: Je crois qu'il devrait y avoir une troisième saison afin de détaillé la vie de Largo, celle de la commission et détaillée la vie secrète de Joy afin que l'on comprenne pourquoi elle est aussi borné envers elle même et Largo, Car je sais elle est folle amoureuse de lui.


1962: Pour une fois qu'on donnait une image positive des milieux financiers...


1955: Il faut que la série Largo Winch survive !!! La série a beaucoup de valeurs aux yeux des fans et l'arrêter maintenant serait trop domage. De plus les acteurs sont géniaux. Continuez à nous faire rêver s'il vous plaît !!!!


1935: I am from the Philippines and i am expecting that the show, Largo will continue because its a wonderful show. The show has a lot of fans here, really. So please don't let the show come to an end w/ only 2 seasons


1882: voglio che la serie non finisca mai


1874: Ne nous arretez pas cette super série ! Y'en a marre : c tjrs les meilleures ki s'arretent !! Vous voulez pas +tôt arrêter les navets ????? Merci de votre compréhensiion.....


1735: This show is great , Deserves to run a lot longer , Theres a Genuine sense of enjoyment coming from the actors on screen icon_smile.gif


1711: LArgo Winch est la seule véritable série d'action qui n'est pas américaine! Il ne faut surtout pas l'arrêter. Quoi dire d'autre, c'est inexplicable, cette série est un rendez-vous que je ne veux pas manquer. Les personnages font partie de notre quotidient.


1709: Largo Winch est une série qui ne peut pas partir de l'écran, c'est comme si vous suprimier de la vente les roman et bd "Largo Winch" alors faite un effort s'il vous plais !! terminez cette derniere saison, ou faite des téléfilm !! et même s'il n'y a pas beucoup de signature dans les pétitions, fier vous au peut de commentair que vous lirer, car ce n'est pas 2000 signatures qui parleront pour des millions de fans français !!


1661: Largo is an exeptional serie, flashing en made with knowledge, not just another low budget serie..


1622: Je VEUX sauver Largo! C'est une super série et je vois pas pourquoi on l'a suprimerait alors qu'elle est d'une qualité rarement atteinte par d'autres programmes.
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
fio
Moderator
Moderator
Genre: Genre:Femelle
Inscrit le: 24 Mar 2003
Messages: 3168
Localisation: Partout / Everywhere
MessagePosté le: 03 Oct 2003 05:32 pm    Sujet du message: Répondre en citant

1590: ok 'k ga 't ne keer in 't nederlands zeggen ipv ale andere belgische fans die 't in 't engels zeggen! LARGO is de beste serie ooit en de acteur is ook nie slecht é! hij is ook mega knap net zoals sydney en diego,...'t zijn allemaal knapperds!!! en de serie is mega sterk en er kijken toch veel mensen naar? mss een beetje een reclameke ertussen en Voilà onze largo is terug!!! enne je hebt er gaan idee van hoeveel mensen hem missen 't is al bijna langer dan een jaar dat we op seizoen 2 moeten w8ten dus komop maat waar wacht je nog op????????!!!!!! -xxx- JESSIE!!!! by the way LARGO WINCH RULES!!!!!


1519: How can the producers doubt the popularity of this amazing series??


1484: I think that Largo Winch is onr of the best series ever. We have actions, suspens, laught,... The perfect cocktail. Please, do not cancel Largo Winch or the Adriatic Commission will rule the world....


1478: This is the only "non american style" series I know that could became a big hit worldwide, including Brazil.


1414: please don't stop the series so we can't watch it any more over here in Holland please don't do that.


1350: C'est vraiment une série palpitante. Les personnages sont intéressants et leurs aventures me font rêver. De plus les audiences sont dans l'ensemble assez bonnes alors pourquoi s'arrêter là? Ne nous privez pas d'une série dont le sujet est enfin à la hauteur de ce qu'on pouvait attendre.


1330: C'est différent, l'autre côté de la médaille. Finallement, ça fait réfléchir... ça nous fait voir que ce sont les gens riches qui gouvernent... tout un pays démocratique


1299: Please make another serie of Largo Winch or at least a movie or something. This serie is getting very popular and the comics are one of the best in belgium


1234: La France est de tout coeur avec la série, elle doit continuer pour les fans.


1223: Je vous en prie vous devez continuez cette série . Les acteurs sont géniaux et jouent leur roles vraiment tres bien. Et Sydney Penny est devenue en un episode de cette magnifique serie mon actrice préférée alors s'il vous plait laissez nous encore l'occasion de nous detendre et oublier nos soucis en nous donnant de nombreuses autres saisons de LARGO WINCH .Il serait vraiment dommage d'arreter la une serie qui a si bien commencée...


1129: it would be a shame to cancel a t.v. serie that would have tremendous potential in the u.s. at any age, we all like it. it is highly addictive therefore you should consider that it would be in your best interests to market it all over the world


1093: Il faut impérativement sauver cet extraordinaire cocktail d'aventure, de sentiments et d'intrigues qu'est "Largo Winch" !


1091: quand on voit des series superes pourries qui sont produites en des 10 enes de saisons et que des series vraies series comme largo winch on les fiches en l'air c'est vraiment dommage et cela est vraiment ecoeurant svp ne la laisser pas tomber merci


1038: Largo Winch is a series that in a very short time stole my heart with the humor, the fun the actors have and show and the great storylines. Don't take that away from us!!


972: Mais bon sang, pourquoi arrêter une production qui fait autant de fans parmis les jeunes et les moins jeunes !!!


963: ca ne sert a rien de lancer une serie televisuelle sur Largo Winch, si c'est pour que les incompetents qui la dirigent decident de l'arreter apres seulement deux saisons !! n'ont'ils aucune imagination ou aucun interet pour cette realisation ? Quelles raisons obscures ou infondees ont'ils argue pour justifier cet arret ? L'interet materiel est'il plus important que l'interet des lecteurs et des telespectateurs ? Quel est l'avis des createurs de cette Oeuvre ? Je serai interesse de la connaitre. Pour ma part, la reponse est Non.


921: How come no season 3? Aren't you having fun on the set and writing all the episodes and with postproduction? Come on and be nice to the world and do 2 more seasons, just 2. I can understant that it is 2 years of your lifes and everything but your work is amazing and so well done. You don't have the right to stop just like this. 4 seasons is enough, but 2 is not.


913: could write a whole page about why Largo Winch should not be cancelled, but there's not enough space here I suppose! So just save the show, it's one of say 4 series I watch religiously during a week and I honestly don't want it to just vanish without a trace. It deserves at least a couple of more seasons ... say 7 in total!! At least! icon_smile.gif


885: am from greece.Please don't stop largo winch.


813: There's no other realistic hero in modern times like Largo Winch. He's the hero that you can believe in, because there are no superpowers. He's real enough.


741: Please, continue to produce the series, 'cause it's a really unique show and we don't want to see anymore stupid soap operas or reality shows instead of great shows with excellent production, actors and many more good things like Largo Winch. Thank you


605: Je t'aime Larg', tu me fais delirer et fonce dans les bras de ma Joy, please !!! J'en ai marre des nanas stupides que tu te tapes, je sais qu'elle est pas morte Joy, pas possible alors, qu'est-ce que tu attends, fais nous ta saison trois !!!


594: Cette série est vraiment merveilleuse ne l'arrêter pas.Même au antilles(je suis martiniquaise)c un succès


517: Great show especially since it breaks with most of the standard American TV formulae.


La plus drôle: the funniest one:
430: Father Maurice --- Largo Winch just change my way of life ! He's my God ! Largo must survive ! Alléluïa !


421: Je signe car je veux sauver largo Winch, avant de ne plus avoir Internet chez moi. Je suis en pologne, et j'aime Largo Winch!


404: J'ai travaillé sur Largo pendant 2 ans et demi en tant que monteur, on s'est régalé et on aimerait bien recommencer!


392: I am from the Philippines and I can that Largo MUST REMAIN because it makes high rating it is aired here on Saturdays at 7icon_razz.gifM at rpn9 and I know a lot of people who loves tha show


188: Please don't cancel Largo Winch. We in Canada love this show and all the actors. So many good shows are getting cancelled there's nothing left to watch.


55: cette série mérite de continuer, les producteurs jouent avec les téléspectateurs comme avec des jouets, c'est inadmissible! on ne peut pas ne pas réagir, Largo Winch est un véritable chef d'oeuvre et bien sur, les plus punis sont toujours les mêmes: nous les fans


15: - Ha ! ha ! ha ! Décidément, Winch, vous me plaisez de plus en plus. Vous au moins vous savez perdre. / - Je n’ai pas encore perdu, fit doucement Largo. (Business Blues. Ed. Mercure de France p. 239) Quand un tel exemple est donné, comment ne pas le suivre ! Alors, Messieurs les producteurs, agissez, car une chose est sûre : LE GROUPE DOIT VIVRE. (BB p. 155)


1: De talentueux comédiens, d'ingénieux professionnels du cinéma voilà ce que nous offre la série LARGO WINCH ! Elle a permis aussi des rencontres entre passionnés de LW, des échanges internationaux...alors ce que je souhaite maintenant c'est la suite de LW par la réalisation de téléfilms !! Bougeons nous pour cela !!! A nous de faire entendre notre voix !!!



à suivre... / to be continued...
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
fio
Moderator
Moderator
Genre: Genre:Femelle
Inscrit le: 24 Mar 2003
Messages: 3168
Localisation: Partout / Everywhere
MessagePosté le: 16 Nov 2003 03:48 am    Sujet du message: Répondre en citant

180 signatures de plus depuis ma dernière visite au http://www.petitiononline.com/lw1

Voici d'autres commentaires:


180 more signatures since my last visit on http://www.petiononline.com/lw1

Here are more comments:



2812: Un série aussi géniale mérite d'avoir un vraie fin!!les fans la soutiendront jusqu'au bout


2811: we need good programs like this.there is far too much rubbish on tv


2785: Please DON'T take Largo Winch away! A lot of very good series have been taken away already! Don't make this show one of them! Largo Winch is everything you need in a good show: action, romance, danger, suspence, everything! Mortal Kombat Conquest has been taken away, now people like myself, who love the show, must get on the net to have the episodes! I'm forced to go look in every damn store if I can find one of the DVDs I'm looking for! Don't put an end to Largo Winch. It's more than worth watching it!


2768: Great show! Great actors! Would be a shame to see it end now..


2763: I think that Largo Winch is becoming a important as James Bond. It's also more realistic and the actors are better prepared. Thank you.


2758: One of the best adventure series I have seen on TV. The International aspect of it adds to its impact. Great acting and story lines.


2756: ik wist niet eens dat LARGO WINCH bestond of bestaat. Ik teken de petitie uit sympathie


2749: Largo Winch has to go on!! (I wanna see Joy and Largo get back together!)


2726: I just discovered the series because of the re-runs I am hooked. Would like this program to continue. There is nothing on TV these days and this series is great.


2724: Please, continue this serie... the world of Largo is famous and makes us dream


2707: 3rd season PLEASEEEEE!!!!!!!!!!!!!


2705: This is a great show, everyone in my family loves it and it never gets boring! I would at least like to see Group W conquer the Comission!


2689: I have over 200 channels on my tv to watch and now they are going to stop the one of the best shows after two years, come on producers turn your tv on and watch the crap that is on tv now. I say let "Largo Winch" run on.


2679: I used to rush back home to see Largo Winch. Now, I'm even more exited about what's it gonna be. It's not like Stargate SG-1, the best part was the first season, and now, nobody watches it anymore like the good old times. It began to annoy people. Always the same stuff, no action, no romance, no nothing. Largo Winch is way different and that's what makes it a very good one hell of a serie here in Belgium. Not everyone knows it, but I let one of my best friends watch an episode. She never took her hands of the video! Largo is something that should stay on the screen, no matter what! I know why you wanted to quit it: MONEY! But Mortal Kombat Conquest! They quit it too, for just the same reason: MONEY! And now, we have to buy the episodes online, or go to a special store where they might have it! It's a shame! We're trying to get MKC back in business, but we're just teenagers without the needed dollars! Don't make the same mistake they did: DON'T BRING DOWN THE SHOW!!!!


2646: Je pense que la moindre des choses est au minimum un épisode qui conclura cette série (puisque visiblement les producteurs n'ont pas l'air décidés de la continuer, ces conna...)


2639: somebody should translate the site to english ,thank you

i beleive she is talking about the official Largo Winch web site where the online petition is mentionned...
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
fio
Moderator
Moderator
Genre: Genre:Femelle
Inscrit le: 24 Mar 2003
Messages: 3168
Localisation: Partout / Everywhere
MessagePosté le: 14 Juil 2004 02:38 pm    Sujet du message: Répondre en citant

315 signatures de plus...


315 more signatures...



3122: It would be very sad if the producers stopped making an action serie like LW


3116: Largo is really great i'm from Belgium and i love to watch him every weekend and after it i can't wait till the next weekend.


3106: Please, don't stop ! Largo is to valuable to us. Proszê, nie zaprzestajcie puszczaæ Largo, jest dla nas zbyt cenny, specyficzny , tak bardzo wp³ywa na nas... .. Uratujcie nam Largusia =P ,, My chcemy Larga !!!


3105: SAVE LARGO WINCH ! Please , Por favor, Proszê, Bitte ;p


3095: je suis d'Afrique du nord et je parle au non de tout les nord Africains fan de Largo Winch: Nous prions la production de ne pas arrêter le tournage de la série


3094: Hai, i think it would be a shame to cancel Largo Winch. It is such a good tv-show. And for me there are also 2 other reasons not to cancel Largo Winch. First of all the actors of Largo Winch won't make any mony and it is hard to find another job as an actor and second of all a part of me will die if they cancel it (as a matter of speeking) and hundreds of fans will be sad because our favorite tv-show stopped! So everyone who reads this please sings this petition and if it's neady several times!!!!!!!!!!!!!!!!


3087: good relaxing series it should be continued


3083: il faut que ca continue. yen a marre des séries bien qui s'arretent


3080: This is one of the best series ever made of a strip. DO NOT STOP IT please!!!!!!!!!!!!!!!!


3070: Trop bon pour ne pas revenir,j'ai 57 ans et j'adore ça


3055: la serie é bellissima! Joy e Largo devono stare per forza insieme così la serie diventa ancora più bella ,romantica e non d'azione e d'avventura


3051: Make the show back on TV. It's amazing that a so smart show ends like that....


3033: La série est géniale ! Il y a de l'action, de l'humour, du suspence et la romance... Quoi demander de plus ? Pourquoi arrêter une série qui plait à autant de personnes ? Il faut saver la série !!!


3030: Save Largo and bring all eps DVD


3025: Wij vindn Largo te gek !!!!


3020: Ik en mijn vriendinnen houden van de serie !!!


3018: Largo Winche est une série passionnante et j'espère sincèrement qu'elle continuera. Les acteurs sont géniaux et leurs aventures sont passionnantes. Il faut sauver la série.


3009: i really like the show and hope that it will stay on the air


2995: please save the show! it's one of the best on TV.. I look forward to it every day.. it has quality characters, actors, writing, and production.. especially for Canada!


2986: Toute la famille aime cette série. J'ai 5 garçons. Même mon bébé de 2 ans aime Largo. Quelle tristesse s'il n'y a pas de suite. On attend toujours les épisodes avec impatience.


2982: My favourite show! So sick of reality TV


2971: Série pasionnante et rebondissante d'actions et d'aventures. Je suis accro! Et j'aimerais bien que cela se poursuivre, afin de connaître l'avenir des personnages... surtout en ce qui concerne la Commission Adriatique, Joy et Largo, l'avenir de Cardignac, etc... Trop d'intrigues en suspend... on doit produire une suite à la série, même si cela doit être la dernière saison.


2967: I need this series, it gets me trough the week! Largo Winch must stay, its my all time favourite!!!


2964: au vu de la fin de la 2nd saison, il est nécessaire de faire une suite pour cloturer... toute chose doit avoir une fin


2940: Love the show - can't cancel it now - I just am following the plot and love the action and characters!


2933: I absolutely love Largo Winch. Keep it on, it'd be crazy to take it off the air icon_sad.gif


2929: Largo Winch est une série genial qui reunie plusieurs pays !! C'est bête qu'elle s'arrette surtout qu'il y avait un bon taux d'audiance !!


2909: Fans also have the right to say sthg! We want Largo Winch for some couple of years more....please!


2877: I love this freaking show, it's great ...... Let it roll. From Holland with Love!


2862: Nous regardons fidèlement toutes les émissions de Largo Winch et espérons que vous saurez trouver les moyens pour continuer à nous offrir une production "top quality"


2846: This serie needs to stay. It is a wonderfull piece of art. They schould also make a serie of the other famous belgian strip. XIII need also to be placed on the wide screen.


2818: we want"largo winch" back" on tv. its one bast show to come by in a long time" from kim ballan from canada"
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
fio
Moderator
Moderator
Genre: Genre:Femelle
Inscrit le: 24 Mar 2003
Messages: 3168
Localisation: Partout / Everywhere
MessagePosté le: 17 Aoû 2004 02:17 pm    Sujet du message: Répondre en citant

50 signatures de plus... grâce aux rediffusions de nouveaux fans Belges sont venus signer.

50 more signatures... thanks to the rebroadcastings, new Belgian fans have come to sign.


3171: please give us a next season of largo winch, i really love the series although i hate the relationship between largo and joy or rather the fact they don't have a relationship, they're not romantically involved, so that needs a change and i think a lot of viewers agree with me!


3164: SAVE LARGO WINCH!!! PLEASE, WE LOVE THE SHOW...SAVE THE ACTORS/ACTRESSES OF THE SHOW, WE NEED Paolo Seganti, Geordie Johnson, Sydney Penny, Serge Houde AND Diego Wallraff, WE NEED ALL OF THEM TO RETURN TO THE SET FOR THE NEXT SEASON/S OF LARGO THEIR THE BEST POEPLE EVER!


3163: the show "Largo" should be saved because i and many other viewers like it's sense of adventure and action, and hopefully i can see a continuation of this show and i hope to see if possible, the same actors/actresses from the previous two seasons continuing the season/s.


3162: Please don't stop, I'm from Belgium, where it al started and it woul be ashame that finally something that is this popular go's dawn after such short time.


3158: just make sure this good serie from a great comic album keeps a place in filmic future


3153: The series is worth continuing... more comments needed? Didn't think so...


3146: Me and my dad are very big fans of largo winch. We collect everything of him. The TV-serie was something we never missed! So we really want it to stay!!!!


3143: If the creators of the TV serie believe that there are no more ideas for a possible new part. They should consider to make a good action movie based on the comics of Largo Winch. But I do hope the storyline and stuff will be more adult than the TV-serie because that one was childish, it looked a bit like MacGyver. But Largo still rocks! Greetings from Belgium


3140: I have fallen in love with this show. I can't say enough about it...It would be a terrible loss


3132: I am from Belgium and I love watching Largo. Largo forever!!


3131: Hello, I am Annemieke from the Netherlands and Ialways look Largo Winch! Please let it stay for many years!!!!! It is a very popular serie!!! Bye
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
fio
Moderator
Moderator
Genre: Genre:Femelle
Inscrit le: 24 Mar 2003
Messages: 3168
Localisation: Partout / Everywhere
MessagePosté le: 02 Aoû 2005 11:00 pm    Sujet du message: Répondre en citant

encore... more...


3201: Please continue the series. It is the only time I take the time to sit down . Alwats looking forward to see a next episode .Thanks a lot


3203: ik hoop dat largo winch blijft wand het is een echt goede serie


3211: c'est un evironnement passionnant avec des personnages passionnants et charismatique. J'avoue ne pas avoir regardé avec autant d'attention d'autres série depuis si ce n'est une ou deux. alors sauvez notre série


3242: Every weekend its largo and if i don't see it i'm mad so don't stop the production its to great to do that


3258: why stop such a wonderful tv program!! It has everything! If you'd stop the program I would be very disappointed such as many others and you'd take away my favorite program ever!!!!


3260: Parfois on se demande vraiment quel est le but de la tv pour vous puisque vous vous obstinez à diffuser des ignominies et persistez à supprimer les bons divertissements. Conseil:faites des sondages auprès des téléspectateurs normaux qui n'ont pas encore le cerveau transformé en éponge, vous en apprendrez beaucoup sur les bons programmes à diffuser!


3261: pour une fois qu il y a une serie intelligente a la tv continuez la!! Il y en a marre des tele realite qui lobotomise le jeune public !!! diffusez des eries interressante et pas a des heures impossibles!! nous payons une redevence je vous rappel, merci d'en tenir compte! De plus, vu que je paye, comme tout les consomateurs de tv, merci de respecter nos choix et prennez notes de nos exigences en terme de qualite de diffusion


3268: J'adore Largo Winch c'est une émission superbement génial sa ne fais qu'un mois que je la connais et je l'adore j'en louperais plus jamais un si elle continue, de plus se serais bien si dans la nouvelle saison il pouvai réellement y avoir un truc entre Joy et Largo car je sais que Joy va mettre fin en quelque sorte à leur relation mais ils son fais l'un pour l'autre sa se vois et je pense que cette emission ne devrais pas avoir de fin malheureuse (surtout pour Joy et Largo) Merci de la laisser vivre et si ele doit s'arrêter se serais bien si elle pouvait finir sur un mariage et l'envole de l'avion perso de Largo avec à son bord Largo et Joy biensûre avec une petite entrevu de leur nuit de noce. Merci de prendre en compte cette pétition car elle à de la valeur à mes yeux (ainsi que la serie) merci à ses consepteurs.


3271: waarom nu stoppen als er eindelijk eens een goede serie is laat het verder gaan jullie waren goed bezig


3280: Attendu avec impatience


3281: Cette série est superbe, il faut absolument la poursuivre et si ce n' est aps pour une troisième saison, au moins pour plusieurs téléfilms !!! merci d'avance


3286: largo winch is mijn favoriete strip en toen er dus een serie over gemaakt werd was ik echt wel superblij, ik had wel schrik da t ni zo goe zou zijn als de strip , maar de vrees is dus totaal ongegrond he! largo winch is SUPER!!!!


3294: Don't forget you have gotten an oppurtunity to make, from the best strip album ever, a very good serie! I really adore the serie! MANY THANKS TO THE CREATORS!


3300: The best commic I have ever read - pls do not take it from the screen!


3302: Franchement cette série elle déchire trop comme le Caméléon et ces deux séries devraient continuer avec de nouveaux épisodes !


3329: Ik heb alle stripboeken van hem en er is zelf een tv-serie van hem, schitterend toch?? Wat wil je als stripfan nog méér... dát de serie er NIET vanaf gehaald wordt. Ik heb nog lang niet genoeg van deze schitterende serie gezien. So Please, let Largo live on!!


3338: Largo Winch must be the best show on TV. The actors are soooooooooooooo great and the story's are well written. I even like the show so much ,that i began writing senario's myself ! I tell you this show has to stay and if you guys won't do it i will,with my senario's,and i think a lot of people would want to coöperate!


3348: je veux que largo reviennt à série+à5:00 du lundi au vendredi.j'adore cette émission et largo est tellement craquand ses mon émision préfére si elle nest pas la sa sert a quoi davoir série+


3376: i called my son LARGO, after LARGO WINCH


3379: j'aime beaucoup largo winch je veut pas que cette seri s'arrete sa serai trop injuste pour une foi qu'une seri co produit par des francais marche bien
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
Montrer les messages depuis:   
Forum Index > Divers / Miscellaneous
 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet Page 1 sur 1


Sauter vers:  



From the Largo Winch TV series, adaptated from the comics by J. Van Hamme and P. Francq © Dupuis Films/M6/TVA/AT, 2002
Forum Powered by phpBB © 2006 phpBB Group (Basic design & pictures by: Fly Center & Némésis)
Adaptation by Baron_FEL for LW UniversaL Forum$ from Shadowed version by Shadow AOK
Modifications and content are copyright © 2000-2010 LargoWinch.net